Hlášení oprav v obecních bytech a nebytových prostorech

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Hlášení oprav v obecních bytech a nebytových prostorech

  2. Základní informace k životní situaci

    Nájemce bytu nebo nebytového prostoru, jehož vlastníkem je statutární město Ostrava, městský obvod Mariánské Hory a Hulváky, oznamuje pronajímateli závadu vyžadující opravu.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    Nájemce dotčeného obecního bytu nebo nebytového prostoru.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Uzavřená platná nájemní smlouva k bytu nebo nebytovému prostoru.

    Žádost o opravu nájemce podává osobně, telefonicky, popř. e-mailem.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podat informaci o vzniklé závadě:

    - osobně na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, ul. Přemyslovců 65, kancelář č. 106

    - telefonicky na tel.č. 599 459 250 nebo 599 459 265

    - e-mailem na adresu: barnasikova@marianskehory.cz, pitakova@marianskehory.cz

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, ul. Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, ul. Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory, kancelář č. 106.

    Úřední hodiny: Po, St: 8.00 - 11.30, 12.30 - 17.00

    Daniela Baletková
    referent - technik DaBF 18
    599430167 106 / Ostrava , Přemyslovců 65
    Iveta Pitáková
    referent - technik DaBF 17
    599430159 108 / Radnice, budova D
  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    - občanský průkaz, popř. nájemní smlouvu, telefonní kontakt na osoby, jichž se opravy týkají (pro urychlení je možno pořídit fotodokumentaci závady  a zaslat e-mailem)

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Formulář není k dispozici.

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Poplatky nejsou.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Dle naléhavosti.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Elektronická služba, kterou lze využít
  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

  16. Jaké jsou související předpisy
  17. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Neuplatňují se

  18. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  19. Nejčastější dotazy na toto téma a odpovědi na ně
  20. Další související informace

    Před zadáním opravy se provádí zjištění, zda nájemce nemá dluh vůči Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky a požaduje se jeho úhrada před provedením opravy.

  21. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  22. Související životní situace a návody, jak je řešit
  23. Za správnost návodu odpovídá útvar

    Bytový odbor Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky.

  24. Kontaktní osoba
    Daniela Baletková
    referent - technik DaBF 18
    599430167 106 / Ostrava , Přemyslovců 65
    Iveta Pitáková
    referent - technik DaBF 17
    599430159 108 / Radnice, budova D
  25. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

    8.12.2011

  26. Popis byl naposledy aktualizován

    22.06.2018

  27. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno

  28. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace