Hlášení oprav v obecních bytech a nebytových prostorech

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

Havarijní služba BYTSERVIS

tel. 596 320 011

Mimo pracovní dobu úřadu, víkendy, svátky.
Havárie ohrožující majetek a zdraví.
Zneužití služby může být účtováno.

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Hlášení oprav v obecních bytech a nebytových prostorech

  2. Základní informace k životní situaci

    Nájemce bytu nebo nebytového prostoru, jehož vlastníkem je statutární město Ostrava, městský obvod Mariánské Hory a Hulváky, oznamuje pronajímateli závadu vyžadující opravu.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    Nájemce dotčeného obecního bytu nebo nebytového prostoru.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Uzavřená platná nájemní smlouva k bytu nebo nebytovému prostoru.

    Žádost o opravu nájemce podává osobně, telefonicky, popř. e-mailem.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podat informaci o vzniklé závadě:

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 63, Ostrava - Mariánské Hory

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Na bytovém odboru městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky,  Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory, budova B, kancelář č. 104 a 106.

    Úřední hodiny: Po, St: 8.00 - 11.30, 12.30 - 17.00

    bytové techničky

    Havránková Lucie         tel. 599 459 250           kancelář 106 

    Vaňková Marta              tel. 599 459 265           kancelář 106 

    Reichelová Barbora      tel. 599 459 249           kancelář 104

    Kunzová Renáta           tel. 599 459 298           kancelář 104

  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    - občanský průkaz
    Nutno uvést telefonní kontakt na osoby, jichž se opravy týkají (pro urychlení je možno pořídit fotodokumentaci závady a zaslat e-mailem).

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Formulář není k dispozici.

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Poplatky nejsou.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Dle naléhavosti.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

  15. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Neuplatňují se

  16. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  17. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  18. Související životní situace a návody, jak je řešit
  19. Popis byl naposledy aktualizován

    25.10.2024

  20. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno