Hlášení oprav v obecních bytech a nebytových prostorech
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
-
Označení - pojmenování - životní situace
Hlášení oprav v obecních bytech a nebytových prostorech
-
Základní informace k životní situaci
Nájemce bytu nebo nebytového prostoru, jehož vlastníkem je statutární město Ostrava, městský obvod Mariánské Hory a Hulváky, oznamuje pronajímateli závadu vyžadující opravu.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Nájemce dotčeného obecního bytu nebo nebytového prostoru.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Uzavřená platná nájemní smlouva k bytu nebo nebytovému prostoru.
Žádost o opravu nájemce podává osobně, telefonicky, popř. e-mailem.
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podat informaci o vzniklé závadě:
- osobně na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65,
budova B, kancelář č. 105, 106 - telefonicky na číslo: 599 459 249, 599 459 250 nebo 599 459 265
- na e-mailovou na adresu:
havrankova@marianskehory.cz
vlosinska@marianskehory.cz
drimalova@marianskehory.cz
- osobně na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65,
-
Na které instituci životní situaci řešit
Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory
budova B -
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory, budova B, kancelář č. 105 a 106.
Úřední hodiny: Po, St: 8.00 - 11.30, 12.30 - 17.00
bytové techničkyHavránková Lucie tel. 599 459 250 kancelář 106
Vlosinská Martina tel. 599 459 265 kancelář 106
Dřímalová Jana tel. 599 459 249 kancelář 105
-
Jaké doklady je nutné mít s sebou
- občanský průkaz
Nutno uvést telefonní kontakt na osoby, jichž se opravy týkají (pro urychlení je možno pořídit fotodokumentaci závady a zaslat e-mailem). -
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář není k dispozici.
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Poplatky nejsou.
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
Dle naléhavosti.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
-
Elektronická služba, kterou lze využít
-
Podle kterého právního předpisu se postupuje
Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
-
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Neuplatňují se
-
Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
-
Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
-
Popis byl naposledy aktualizován
01.02.2023
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno