Hlášení oprav v obecních bytech a nebytových prostorech

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Hlášení oprav v obecních bytech a nebytových prostorech

  2. Základní informace k životní situaci

    Nájemce bytu nebo nebytového prostoru, jehož vlastníkem je statutární město Ostrava, městský obvod Mariánské Hory a Hulváky, oznamuje pronajímateli závadu vyžadující opravu.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    Nájemce dotčeného obecního bytu nebo nebytového prostoru.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Uzavřená platná nájemní smlouva k bytu nebo nebytovému prostoru.

    Žádost o opravu nájemce podává osobně, telefonicky, popř. e-mailem.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podat informaci o vzniklé závadě:

    - osobně na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, ul. Přemyslovců 65, kancelář č. 106

    - telefonicky na tel.č. 599 459 250 nebo 599 459 265

    - e-mailem na adresu: havrankova@marianskehory.cz, kuznikova@marianskehory.cz, drimalova@marianskehory.cz

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, ul. Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, ul. Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory, kancelář č. 106 a 105.

    Úřední hodiny: Po, St: 8.00 - 11.30, 12.30 - 17.00

     

    bytový technik                 tel. 599 459 250           kancelář 106, budova B, Přemyslovců 65
     
    bytový technik                 tel. 599 459 265           kancelář 106, budova B, Přemyslovců 65
     
    bytový technik                 tel. 599 459 249           kancelář 105, budova B, Přemyslovců 65
  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    - občanský průkaz, popř. nájemní smlouvu, telefonní kontakt na osoby, jichž se opravy týkají (pro urychlení je možno pořídit fotodokumentaci závady  a zaslat e-mailem)

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Formulář není k dispozici.

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Poplatky nejsou.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Dle naléhavosti.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

  15. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Neuplatňují se

  16. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  17. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  18. Související životní situace a návody, jak je řešit
  19. Popis byl naposledy aktualizován

    12.07.2021

  20. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno