Pronájem obecního bytu

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Pronájem obecního bytu

  2. Základní informace k životní situaci

    Statutární město Ostrava, městský obvod Mariánské Hory a Hulváky pronajímá byty ve svém vlastnictví za podmínek daných příslušnými zákony a směrnicí č. 29/2019, kterou se stanoví zásady hospodaření s bytovým fondem statutárního města Ostravy ve správě městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky.

  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    Fyzická osoba starší 18 let, která nemá možnost vlastního bydlení.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Podmínky pro přijetí žádosti o zařazení do seznamu žadatelů a další pokyny, jsou uvedeny v příloze k žádosti o zařazení do seznamu žadatelů, viz formulář.

    Žádost o zařazení do seznamu žadatelů

    Souhlas se zpracováním osobních údajů

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podat vyplněný formulář žádost o zařazení do seznamu žadatelů s příslušnými dokumenty včetně souhlasu se zpracováním osobních údajů osobně na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, ul. Přemyslovců 65, kancelář č. 102.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory, kancelář č. 102.

    Úřední hodiny: Po, St: 8.00 - 11.30, 12.30 - 17.00

  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    občanský průkaz

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Formulář žádost o zařazení do seznamu žadatelů je k dipozici na:

    - bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, kancelář č. 102

    Žádost o zařazení do seznamu žadatelů

    Souhlas se zpracováním osobních údajů

     

    ŽADATEL JE POVINEN KAŽDÝ ROK, V OBDOBÍ LEDNA A ÚNORA, AKTUALIZOVAT SVOJI ŽÁDOST O ZAŘAZENÍ DO SEZNAMU ŽADATELŮ!!!

     Aktualizace žádosti pro rok 2020

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Poplatky nejsou

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Po ověření žádosti obdrží žadatel sdělení o zařazení do evidence žadatelů za předpokladu splnění všech podmínek pro přijetí žádosti o pronájem bytu.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

    Manžel/ka, registrovaný partner/ka

  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

    Odevzdání vyplněného formuláře žádost o zařazení do seznamu žadatelů a doložení všech požadovaných dokumentů včetně souhlasu se zpracováním osobních údajů, viz pokyny k žádosti o zařazení do seznamu žadatelů.

  14. Elektronická služba, kterou lze využít
  15. Jaké jsou související předpisy
  16. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Neuplatňují se

  17. Další související informace

    ŽADATEL JE POVINEN KAŽDÝ ROK, V OBDOBÍ LEDNA A ÚNORA, AKTUALIZOVAT SVOJI ŽÁDOST O ZAŘAZENÍ DO SEZNAMU ŽADATELŮ!!!

     Aktualizace žádosti pro rok 2020

  18. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  19. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

    07.02.2020

  20. Popis byl naposledy aktualizován

    Neuvedeno