Uzavření nové nájemní smlouvy s nájemci, kterým končí platnost nájemní smlouvy

Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení

  1. Označení - pojmenování - životní situace

    Uzavření nové nájemní smlouvy s nájemci, kterým končí platnost nájemní smlouvy

  2. Základní informace k životní situaci
    • nájemcům, kterým končí platnost nájemní smlouvy se uvedená skutečnost předkládá k projednání Radě městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, o rozhodnutí RMOb jsou nájemci informováni 
    • nájemce, který chce ukončit nájemní smlouvu, oznámí tuto skutečnost na bytovém odboru
  3. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

    Nájemce dotčeného obecního bytu.

  4. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

    Dodržovat ustanovení §2235 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

  5. Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace

    Podrobné informace získáte na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky.

  6. Na které instituci životní situaci řešit

    Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 63, Ostrava – Mariánské Hory.

  7. Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit

    Na bytovém odboru městského obvodu Mariánské Hory a  Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava – Mariánské Hory, budova B, kancelář č. 103.
    Úřední hodiny: Po, St: 8.00 – 11.30;  12.30 – 17.00

    Marie Slámová
    komplex. správa domovního bytového a nebytového fondu
    +420599459221 103 / Ostrava , Přemyslovců 65
  8. Jaké doklady je nutné mít s sebou

    občanský průkaz

  9. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

    Formuláře nejsou k dispozici.

  10. Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit

    Poplatky nejsou.

  11. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

    Uzavření nájemní smlouvy bude projednána v Radě městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, a to před uplynutím její platnosti. O rozhodnutí Rady městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky je nájemce informován.

  12. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
  13. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
  14. Elektronická služba, kterou lze využít
  15. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

  16. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

    Neuplatňují se

  17. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
  18. Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
  19. Související životní situace a návody, jak je řešit
  20. Popis byl naposledy aktualizován

    14.09.2023

  21. Datum konce platnosti popisu

    Neuvedeno