Reklamace vyúčtování služeb
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
-
Označení - pojmenování - životní situace
Reklamace vyúčtování služeb
-
Základní informace k životní situaci
Nájemce bytu nebo nebytového prostoru, jehož vlastníkem a pronajímatelem je statutární město Ostrava, městský obvod Mariánské Hory a Hulváky, může vyúčtování služeb reklamovat u pronajímatele.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Nájemce, který má uzavřenu nájemní smlouvu k dotčenému bytu nebo nebytovému prostoru.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Nájemník podává žádost o reklamaci písemně do 30 dnů od převzetí vyúčtování.
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podat žádost o reklamaci:
- osobně na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory, budova B, kancelář č. 103/103A - referentka Renáta Janečková
- písemně na adresu: Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
- e-mailem na adresu: renata.janeckova@marianskehory.cz
-
Na které instituci životní situaci řešit
Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory
-
Kde, s kým a kdy můžete tuto životní situaci řešit
Na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, budova B, kancelář č. 103A
Úřední hodiny: Po, St: 8.00 - 11.30, 12.30 - 17.00
Renáta Janečková
referent dodavatelských a vnějších vztahů+420599459251 103A / Ostrava , Přemyslovců 65 -
Jaké doklady je nutné mít s sebou
- občanský průkaz
- fakturu vyúčtování služeb spojených s bydlením
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář není k dispozici
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Poplatky nejsou
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
V případě uznání reklamace bude do 30 dnů provedeno opravné vyúčtování nedoplatku nebo přeplatku záloh.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
-
Elektronická služba, kterou lze využít
-
Podle kterého právního předpisu se postupuje
Vyúčtování a reklamace jsou vyřizovány v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vyhláškou č. 269/2015 Sb. a zákonem č. 67/2013 Sb., kterým se upravují některé otázky související s poskytováním plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostorů v domě s byty.
-
Jaké jsou související předpisy
-
Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
Neuplatňují se
-
Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
-
Nejčastější dotazy na toto téma a odpovědi na ně
-
Další související informace
-
Příslušné informace můžete získat také z jiných zdrojů nebo v jiné formě
-
Kontaktní osoba
Renáta Janečková
referent dodavatelských a vnějších vztahů+420599459251 103A / Ostrava , Přemyslovců 65 -
Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
6.1.2012
-
Popis byl naposledy aktualizován
19.04.2023
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno
-
Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace