Reklamace vyúčtování služeb
Základní zobrazení / Rozšířené zobrazení / Plné zobrazení
-
Označení - pojmenování - životní situace
Reklamace vyúčtování služeb
-
Základní informace k životní situaci
Nájemce bytu nebo nebytového prostoru, jehož vlastníkem a pronajímatelem je statutární město Ostrava, městský obvod Mariánské Hory a Hulváky, může vyúčtování služeb reklamovat u pronajímatele.
-
Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
Nájemce, který má uzavřenu nájemní smlouvu k dotčenému bytu nebo nebytovému prostoru.
-
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
Nájemník podává žádost o reklamaci písemně do 30 dnů od převzetí vyúčtování.
-
Jakým způsobem můžete zahájit řešení této životní situace
Podat žádost o reklamaci:
- osobně na bytovém odboru Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory, budova B, kancelář č. 103/103A - referentka Renáta Janečková
- písemně na adresu: Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory
- e-mailem na adresu: renata.janeckova@marianskehory.cz
-
Na které instituci životní situaci řešit
Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky, Přemyslovců 65, Ostrava - Mariánské Hory
-
Jaké doklady je nutné mít s sebou
- občanský průkaz
- fakturu vyúčtování služeb spojených s bydlením
-
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
Formulář není k dispozici
-
Jaké jsou správní a jiné poplatky a jak je máte uhradit
Poplatky nejsou
-
Jaké jsou lhůty pro vyřízení
V případě uznání reklamace bude do 30 dnů provedeno opravné vyúčtování nedoplatku nebo přeplatku záloh.
-
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
-
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
-
Elektronická služba, kterou lze využít
-
Popis byl naposledy aktualizován
19.04.2023
-
Datum konce platnosti popisu
Neuvedeno