Radnice bude zveřejňovat smlouvy a objednávky na internetu
Úřad městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky bude na webových stránkách www.marianskehory.cz zveřejňovat smlouvy a objednávky. Nařízení, které je v platnosti od 2. února, vydala tajemnice úřadu na základě požadavku rady městského obvodu a týká se smluv s finančním plněním nad 20 tisíc korun bez DPH a objednávek s finančním plněním nad 50 tisíc korun bez DPH uzavřených nebo vystavených městským obvodem.
„Chceme vyjít vstříc všeobecnému zájmu veřejnosti a postupně zvyšovat transparentnost hospodaření radnice, aby občané měli větší přehled, jakým způsobem nakládáme s veřejnými prostředky. Zveřejňování smluv a objednávek je jednou z cest, jak toho docílit, a proto jsme se pro něj rozhodli,“ uvedl 1. místostarosta Patrik Hujdus s tím, že zveřejňování se netýká smluv z oblasti pracovně právní, smluv, na jejichž základě dochází k nájmu bytu nebo hrobového místa a smluv, jejichž předmětem je poskytování sociálních služeb fyzickým osobám, včetně smluv, na jejichž základě se takovéto vztahy mění či zanikají.
Úřad v Mariánských Horách a Hulvákách bude smlouvy a objednávky na webových stránkách zveřejňovat ve dvoutýdenních intervalech, první data se tak na internetu objeví v polovině února.
Zveřejněné smlouvy a objednávky ZDE.
(Zdroj obrázku: www.opcina-kaptol.com)