Oznámení občanům
Vážení občané,
dovolujeme si vás upozornit, že z technických důvodů dojde dne 10.12.2021 (pátek) k dílčímu omezení provozu Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky v souvislosti s nutnou odstávkou elektronické spisové služby.
V tento den nebude možné:
- získat výpisy ze systému Czechpoint
(Formulář výpisu z bodového hodnocení řidiče, Výpis elektronických receptů pacienta, Formulář výpisu z insolvenčního rejstříku, Formulář katastru nemovitostí, Výpis snímku z katastrální mapy, Výpis z veřejného rejstříku (obchodní rejstřík, spolkový rejstřík, nadační rejstřík, rejstřík ústavů, rejstřík společenství vlastníků jednotek a rejstřík obecně prospěšných společností), Rejstřík trestů, Formulář výpisu z rejstříku trestů právnických osob, Formulář seznamu kvalifikovaných dodavatelů, Formulář živnostenského rejstříku, Zprostředkovaná identifikace, Výpis údajů z registru obyvatel, Veřejný výpis údajů z registru osob, Neveřejný výpis údajů podnikajících fyzické osoby z registru osob, Výpis o využití údajů z registru obyvatel, Záznam o využívání údajů z registru osob, Žádost o změnu údajů při zjištění nesouladu v registru obyvatel, Žádost o reklamaci údajů při zjištění nesouladu v registru osob, Žádost o poskytnutí referenčních údajů z registru obyvatel jiné osobě).
- Agenda podatelna bude fungovat bez omezení v rámci úředních hodin. Bude přijímat všechna podání veřejnosti, ale nebude možné vydat jakékoliv potvrzení o podání dokumentace aplikace spisové služby a po dohodě s občanem dodatečnému zaslání.
- Agenda pokladna - evidence psů bude fungovat bez omezení v rámci úředních hodin.
V případě nutnosti řešení dalších úředních záležitostí, vyžadujících dohledání a ověření dokumentace (např. v rámci agend stavebního řízení, přestupků, evidence psů smluv apod.) vás zdvořile žádáme, abyste zvážili odložení vaší návštěvy na jiný den.
Tato složka neobsahuje žádné zobrazitelné položky. Chcete-li nějaké přidat, použijte příslušné tlačítko nebo pomocí funkce Vložit vložte položky odjinud.