Omezení provozu dne 22.11.2024
Vážení občané,
z důvodu nutné technologické odstávky dojde ve dnech 22. až 24. listopadu 2024 k částečnému omezení provozu na pracovištích Úřadu městského obvodu Mariánské Hory a Hulváky (dále jen „úřad“) včetně omezení on-line služeb, doporučujeme Vám se na pátek 22. 11. 2024 neobjednávat v rámci návštěvy úřadu.
Pokladny
Platby v agendách poplatky za psa, občanskosprávní přestupky, bytová agenda, rybářské a lovecké lístky, hřbitovní agenda, pronájmy nebyt. majetku bude možno přijmout výhradně v hotovosti.
V případě nutnosti provedení úhrady je nezbytné disponovat všemi podklady pro platbu – zejm. částka, variabilní symbol.
Platební brána
Platební brána města https://platebniportal.ostrava.cz/ města bude mimo provoz, pro on-line úhradu je tedy nutné využít bankovní převod.
Evidence poplatků za psy, občanskosprávní přestupky, bytová agenda, pronájmy nebytového majetku, hřbitovní agenda
Nahlížení do spisu bude omezeno. Nebude možno zjistit stav úhrad a nedoplatků ve výše uvedených agendách. Podání a žádosti budou přijaty, nelze však vydat rozhodnutí či další dokumenty na místě. V případě nutnosti vydání dokumentů Vám mohou být tyto zaslány později poštou.
Matrika
Nebude možno vydat doklady ve věci matričních událostí na místě – rodný list, oddací list, úmrtní list.
Parkovací karty
Nebude možno vydat parkovací kartu na místě, bude přijata žádost a karta Vám bude zaslána poštou nebo dohodnuto následné převzetí na místě.
Rybářské a lovecké lístky
Nebude možno vydat rybářský a myslivecký lístek na místě, bude přijata žádost a karta Vám bude zaslána poštou, nebo dohodnuto následné převzetí na místě.
Pokud je to možné, zvolte prosím osobní návštěvu úřadu v jiném termínu.
Děkujeme za pochopení.