Kancelář prvního kontaktu je v provozu
První místo, které po vstupu do budovy A mariánskohorské radnice návštěvníci úřadu od února spatří, je nově zřízená Kancelář prvního kontaktu. Nejedná se o recepci, která kontroluje příchozí, ale o kancelář, v níž občanům ochotný úředník poradí ve chvíli, kdy někoho hledají, nebo potřebují vyřídit konkrétní problém a nevědí, na koho se obrátit.
„O zřízení podobné kanceláře jsme s kolegy debatovali už dlouho a konečně se to povedlo. Vytvořili jsme místo, které bude sloužit všem. Lidé vstupující na úřad zde dostanou radu, informace o chodu radnice a činnostech jednotlivých odborů, ale také základní formuláře nebo jiné materiály,“ říká starosta obvodu Patrik Hujdus s tím, že pracovník kanceláře má v náplni práce také objednávání jízd služby Senior Expres a pomoc při přípravě kulturních akcí v obvodu. V budoucnu zde bude možné ověřit podpis, nebo využít některou ze služeb systému CzechPOINT.